неделя, ноември 07, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Наблюдение върху България и света - на живо

От известно време сред линковете вдясно стоеше връзка към уеб камера, която показва изгледи от Пловдив. Тази вечер ми хрумна да потърся и други камери, които да показват любимите ми места от Пловдив и София, за да ги държа под око, дори когато не мога физически да се занеса дотам. Пътьом събрах и линкове към други камери, които показват красиви гледки от България, и така се получи новата секция линкове - "България на живо". Крайно време беше, след като от толкова време поддържам портал за уеб камери, да съставя и мой личен списък с любими такива.

Тъкмо завърших списъка, когато ми хрумна още една идея - да събера и връзки към камери, които показват градовете, където живеят мои познати и приятели българи. Можете да ги видите в "Приятели по света - камери от техните градове". Надявам се, че Лили, Цветелина, Дончо, Силвия и Сергей ще ми махат за здрасти, ако минат покрай някоя от камерите. :) Внимавайте, следя ви!

9 коментар(а):

на 08 ноември, 2004 15:12, Blogger Silvina каза...

Наистина, в Копенхаген май няма много камери. След доста ровене намерих това: http://netkontor.dk/cph/, което и сложих сред линковете. Ако се намерят още, ще добавя и тях. :)

 
на 02 декември, 2004 08:08, Anonymous Анонимен каза...

Има по-добра камера за Пловдив - http://www.plovdivguide.com/pictures.php?lang_id=2

Сайта е PlovdivGuide

Поздрави

Гео

 
на 02 декември, 2004 16:09, Blogger Silvina каза...

Тази е една от любимите ми. Добавена е. :)

 
на 18 май, 2005 22:45, Anonymous Анонимен каза...

Еххх, ще ползвам част от твоите линкове за някоя моя статия, ако позволиш :)
А иначе Пловдив е един от любимите ми градове :) Ти кога ще идваш до София? Айде, че накрая ще се дигнем с Яничка и ще ти дойдем ние на гости :)

 
на 19 май, 2005 19:02, Blogger Silvina каза...

Разбира се, че можеш да ползваш линковете. :) А относно идването, ще пиша тук, когато идвам, но и гости винаги са добре дошли при мен.

 
на 23 април, 2006 01:15, Anonymous Анонимен каза...

Добре бе хора , как ги намирате тея камери??? Иска ми се да знам, за да се опитам после и аз да намеря някоя в Благоевград. Поредполагам че и там има, а че няма кои да се сети да ги пусне по нета.
Ако някои не го мързи, нека се опита да намери, или пък да ми казе как и каде аз да търся.
Благодаря ви много предварително!

 
на 23 април, 2006 15:29, Blogger Silvina каза...

Можеш да намериш камера от определено местоположение, като напишеш в Google webcam +името на мястото. Ако така не се получи, първо в Google търсиш само думата webcam, като ще получиш имената на портали, съдържащи уеб камери. Вътре в тях можеш също да търсиш за камери от определено място по света. Пожелавам ти успех!

 
на 23 юни, 2007 20:41, Blogger Unknown каза...

едва от няколко дена стартира и новия сайт посветен на уеб камерите
www.webcambg.com
посетете го, осведомете се за времето в момента, вижте как се променят любимите ви градове, разпишете се в гниката за гости, свалете снимка от Варна и Черно море:)
Приятно сърфиране!

 
на 23 юни, 2007 23:13, Blogger Silvina каза...

Благодаря за линка. Както ми се ходи вече на море в тая жега, идва съвсем навреме - докато дойде време за отпуска, мога да си гледам любимите черноморски градове. :)

 

Публикуване на коментар

<< блог