неделя, октомври 17, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Фен на Firefox

Днес, докато събирах нови попълнения за Online Camera, попаднах на тази камера. Самата тя не е лоша, но онова, което ме впечатли, е усилената агитация посетителите на сайта да сменят браузъра си с такъв, който е съвместим с уеб стандартите. Аз отворих сайта с Internet Explorer 5 и бях предупредена, че браузърът ми е стар и е възможно сайтът да не се показва правилно. Като защитничка на open-source се радвам на това, но като уебмастър не ми допада особено. Всеки сайт трябва да бъде направен така, че да работи с всякакви браузъри, а не да се оставя на посетителя да се занимава с технически проблеми.

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог