сряда, октомври 27, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Земетресение

Току-що се усети земетресение в Пазарджик по високите етажи (в това число и вкъщи). Беше сравнително слабо. Аз дори не го усетих - ако не ми бяха казали и не бях видяла, че лампата на тавана се клати, така и щях да пропусна събитието. Според FocusNews, епицентърът е бил в Сливен, а в същото време заглавието на новината твърди, че е бил в Румъния. В IRC човек от Бургас се оплаква, че столът му се разклатил, както той си седял пред компютъра, а току-що получих SMS от познат от Плевен със съдържание: "wow, kak e apokalipsisa? ;-) nie chakame lunata da udari ;-)) piini edna birichka ;-)". На мен обаче така ми се спи, че най-невъзмутимо смятам да си легна. Надявам се България да спре да подскача и да ни остави да спим.

2 коментар(а):

на 28 октомври, 2004 17:04, Anonymous Анонимен каза...

Аз чак днес разбрах че имало земетресение и то силно. Снощи го усетих, но си помислих че си въобразявам и не му обърнах много внимание, а продължих да си оправям снимките :) Явно в Пловдив не беше много силно.

Ицо
LiveJournal.com/users/ik0

 
на 29 октомври, 2004 00:10, Blogger Silvina каза...

Аз днес говорих с един колега, който има роднини в Силистра, и той каза същото. Един от шкафовете им се отворил и изпопадали чаши и чинии от него.

 

Публикуване на коментар

<< блог