вторник, октомври 19, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Грип

Вече се оплаках на целия свят, но ако някой още не е разбрал - болна съм. Боли ме гърлото и едва говоря. Това обаче не ми пречи все още да се занимавам с OpenFest, макар и с последни сили. :)

4 коментар(а):

на 19 октомври, 2004 22:59, Anonymous Анонимен каза...

Я се оправяй по-бързо, че Феста наближава със страшна сила, а трбва да си ОК тогава !!! ;-)

Ицо
LiveJournal.com/users/ik0

 
на 20 октомври, 2004 10:31, Anonymous Анонимен каза...

Пии много чай и стой на топло. Бързо оздравяване.

Богомил

 
на 20 октомври, 2004 17:28, Anonymous Анонимен каза...

Съчувствам ти - аз го изкарах или по-точно още си влача последиците.
Бързо оздравяване ти желая!

Ирина
blog.marudina.net

 
на 20 октомври, 2004 20:21, Blogger Silvina каза...

Благодаря на всички. :) Надявам се да съм добре за феста, но и да не съм, не съм и чак толкова зле, че да не присъствам и да не се забавлявам. Трябва да съм много по-сериозно болна, за да пропусна OpenFest.

 

Публикуване на коментар

<< блог