понеделник, септември 01, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Търсенето приключи

Благодаря за всички съвети, които получих за избора на система за управление на файлове, за която питах наскоро. От всички препоръчани се колебаех между Epiware, препоръчана от Жоро, phpCollab, която ми предложи Васил и GoogleDocs - предложението на Ljube. Epiware не успях да подкарам, тъй като от readme файла й разбрах, че е необходим root достъп на сървъра, за да я инсталирам, а аз нямам такъв на уеб хоста си. Жалко, системата изглежда точно по моя вкус, макар и с малко повечко възможности. Същото е и с phpCollab - страхотна е, но за целта, за която планирам да я използвам (редактиране на файлове в група) е все едно да стрелям по врабчета с топ. За сметка на това, когато ми потрябва онлайн управление на проекти, със сигурност ще използвам нея - пробвала съм подобни и преди, но phpCollab е най-леката и удобна сред тях.

В крайна сметка се спрях на GoogleDocs - макар че няма да бъде инсталирана на мой хостинг, тяхната система е точно това, което търся: проста, ясна и съсредоточена само върху редактирането на файловете и контрола на версиите.

Още веднъж благодаря на всички за помощта!

Етикети: , ,

1 коментар(а):

на 01 септември, 2008 17:07, Anonymous Анонимен каза...

:) пък събра и друга полезна информация :) аз ще разгледам другите две като ми остане време за обща култура да знам за какво иде реч. Google мислят концептуално. Имат и те трески, но нещата които правят наистина са ориентирани за хората.

Поздрави :)
Любе

 

Публикуване на коментар

<< блог