неделя, август 03, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Отново нова работа

Всъщност, новата работа не е съвсем нова, по-правилно би било да я нарека нова длъжност, тъй като съм преводач в списание .net България още от първия му български брой. Новото е, че от началото на месец август вече съм и редактор. Рано ми е още да редактирам, разбира се, все още само гледам и се уча, но когато излезе първият брой под моя редакция, ще се похваля (отново). :)

Етикети: , ,

2 коментар(а):

на 20 август, 2008 09:39, Blogger Ilia каза...

пази боже, като се има впредвид качествето на текстовете в книгата
"Linux. Наръчник на администратора" .....

 
на 20 август, 2008 13:30, Blogger Silvina каза...

Здравейте, Илия,

Добре дошъл сте да коментирате нещо конкретно, което Ви хареса или не Ви хареса в качеството на текстовете в списанието. Надявам се, че за да направите такъв коментар, сте чел и списанието, освен книгата. :) Ако не сте, ще ми бъде интересно да го разгледате и да ми пишете отново, ако нещо особено много Ви хареса или Ви подразни - ще взема предвид мнението Ви.

 

Публикуване на коментар

<< блог