понеделник, август 18, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Нови снимки

След доста перипетии, най-сетне успях да кача във фотогалерията новите снимки, които трупам от доста време насам, като например тези от тазгодишната почивка на море, поредната порция смешни неща и още работи тук-там - няма да издавам всичко тук, иначе няма да е интересно. :)

Техническите подробности: след като не бях пипала галерията от доста време (откакто ме преместиха на нов сървър), се оказа, че не мога да качвам нищо ново в нея. След часове напразно чудене, като част от което направих и ъпгрейд на Plogger, се оказа, че при преместването файловете в моята папка в хостинга ми са били погрешно зачислени на друг потребител, създаден от мен, но различен от този, от чието има качвам. Докато се чудех, си докарах и още един проблем: при ъпгрейда кирилицата във всичките ми коментари и надписи по снимките се превърна в йероглифи, които не се промениха, колкото и да бърниках във файловете на галерията и в базата данни, така че се наложи да си ги напиша отново на ръка един по един. Добрата страна: новата версия на Plogger е изцяло пренаписана, има някои нови малки удобства, поддържа теми и има много по-Web 2.0 вид от предишната версия. Така че, всяко зло за добро - ако не бяха се случили първоначалните проблеми, не бих се сетила за ъпгрейд скоро, а съм доволна от него.

Етикети: , , , , ,

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог