четвъртък, май 01, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Новините при мен

Както обикновено, времето за писане не достига, хората правят забележки... аз пак имам доста за разказване... Оказа се, че времето за себе си пак не достига и че ако аз сама не тропна с крак и не си го освободя, и на Луната да се преселя, пак ще се намери работа, която да ми го запълни.

Новата работа вече не е една, а са две - основна и допълнителна. Основната, на която се преместих в началото на годината, е в международна фирма за управление на сгради. Фирмата се казва "Ривола България", а позицията ми в нея - секретар.

Втората ми работа започна, когато научих за стартирането на българска версия на култовото британско списание за уеб дизайн и подобните му дейности .net. От старта на списанието сътруднича на екипа с част от преводното съдържание, като превеждам оригинални рубрики от британското издание от английски на български език. Много интересна и ентусиазираща работа за списание, което бих си купувала редовно, дори да не работех за него.

Толкова от мен в този неприлично късен час, като този път наистина ще опитам да се върна пак скоро. :)

Етикети: , ,

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог