вторник, ноември 13, 2007

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Странно писмо

Моля за съвет, ако някои юрист чете този блог. Вчера получих следното писмо:





Имате ли идея какво означава и защо съм го получила?

Етикети: , , , ,

65 коментар(а):

на 13 ноември, 2007 12:28, Anonymous Анонимен каза...

Че може да те съдят за "пропуснати ползи" ако не махнеш коментарите в блога си.

Опит за цензура с други думи.

 
на 13 ноември, 2007 12:46, Blogger Unknown каза...

Хиля се зловещо, защото СЕЛИНЕТ все още не осъзнават какъв автогол си вкарват с това писмо.

 
на 13 ноември, 2007 13:09, Anonymous Анонимен каза...

Изобщо не могат да ти направят нищо, само показват мускули. Дори и от "правна глАдна точка", това си е спам. Оплакала си ес от услугата им -- твое право си е. Това е свободна страна.

Не им обръщай внимание. Селинет, нямате ли си с какво да си играете, двебм? Тъпанари, ще заплашват...

 
на 13 ноември, 2007 13:33, Blogger Unknown каза...

Доколкото четох написаното в блога за СЕЛИНЕТ не мога да намеря никакво основание защитено от закона въз основа, на което да те обвинят. Ти накърняваш името им единствено и само ако казваш нещо, което е лъжа. Доколкото ти си написала личното си впечатление, и доколкото единственото обективно доказателство за него ще бъдат логовете на мобилните оператори (съмнявам се селинет да издават протоколи подписани от клиента, одитирани от трета страна за всяко извършено действие, или прието и неприето обаждане) ти ще бъдеш победителят в едно такова дело, след което ще можеш да заведеш контра иск, и крайният резултат няма да бъде никак добър за интернет доставчика. Според мен те вече са си навредили невероятно само с това, че са изпратили писмото и надали дори го и осъзнават.

 
на 13 ноември, 2007 14:00, Anonymous Анонимен каза...

Аз бих се посъветвал с адвокат.
1) За да формулирам прецизен отговор.
2) За да видя дали не е възможно да ги осъдя за опит за злоупотреба с правната система (ако това въобще е предвидено в БГ законодателството).

 
на 13 ноември, 2007 14:32, Blogger dzver каза...

Абсурдно е, всеки има право на лично мнение. Не се поддавай, а ние ще оплюем таз глупава фирма в мрежата така, че ще им се прииска да се преименуват ;-)

 
на 13 ноември, 2007 14:54, Blogger Bruce Wayne каза...

мани ги тия селендури, единствено и само ще станат за смях с това писмо.

да гледат да им работи интернета, вместо да заплашват потребителите си

 
на 13 ноември, 2007 15:02, Blogger mirchev каза...

Мен ме впечатли неграмотно написаното писмо. В тъжна държава живеем - това е!

 
на 13 ноември, 2007 15:07, Anonymous Анонимен каза...

СЕЛЯНЕТ да се посъветват отново с адвоката на дУржеството си. А той - с кодекса.

Но от PR гледна точка, те току що си ритнаха сами столчето под краката.

 
на 13 ноември, 2007 15:15, Blogger mirchev каза...

Няма как да реагират по друг начин - в GOOGLE статиите за тях в блога ти излизат след трето място, ако се напише СЕЛИНЕТ. Ето: http://www.google.bg/search?hl=bg&q=%D0%A1%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%82&meta=

Но аз не бих се впечатлявал особено - явно имат сериозни проблеми и се мъчат. Не могат да достигнат "висотите" на един друг, но провинциален доставчик - ЛинкБГ - Добрич... :) Там е уникално!

Поздрави, Силвина.

 
на 13 ноември, 2007 15:31, Blogger Unknown каза...

Току-що загубиха един потенциален клиент. Да им е честито! :)

 
на 13 ноември, 2007 15:31, Anonymous Анонимен каза...

От икономическа, политическа, философска и зоологическа гледна точка - писмото което са ти изпратили е опит за изнудване в чист вид, с цел нарушаване свободата на словото и конкретна цензура. Всъщност като потърпевш е много по-логично ти да имаш основания да ги осъдиш, понеже не нарушаваш нищо друго от корпоративния им интерес чрез оповестяване на истини за качеството на услугите им. Което никой уважаващ себе си прокурор няма да защити в съда като аргумент срещу теб.

 
на 13 ноември, 2007 16:06, Anonymous Анонимен каза...

хахахаха, ако адвоката им е с подобен правопис, не бих се притеснявал особено...

 
на 13 ноември, 2007 16:16, Anonymous Анонимен каза...

пълни некадърници са Селинет...ама нямате представа колко !? бях им клиент в Лозенец и ми се повръщаше от тяхната услуга. сметките за домашния ми телефон се навъртаха само от обажданията до тяхната скапана фирма. обслужването им е повече от мизерно, денонощната им подръжка е АБСОЛЮТНА ЛЪЖА- оставят телефона отворен и ...така до 12 наобяд. никога не са ме компенсирали, въпреки, че съм нямала интернет по 48 часа. месечната им такса е най-скъпата в Лозенец. толкова са смотани, че и до момента ми изпращат ежемесечно предупредителни мейлове, че акаунта ми е платен до 31 во число, продължават да ми изпращат мейлове за промоции и измислени бонуси. съжалявам, че не се оплаках в Комисията за защита на потребителите

 
на 13 ноември, 2007 17:00, Anonymous Анонимен каза...

Смехория... Това изглежда като правено от некадърен судент по право, първи курс. Чудя се кое повече дразни - правописните грешки или пропуснатия space след точка...

 
на 13 ноември, 2007 17:19, Anonymous Анонимен каза...

Много тъпо от тяхна страна. А за това че е на трето място в Гугъл твоята статия, то тея от Технополис досега да са ме разстреляли направо - след неработещия им сайт моята статия за лошото им поведение на най-отгоре...

 
на 13 ноември, 2007 19:26, Blogger Xpucmo каза...

Голяма греда са ударили от Селинет с това писмо. Освен че е въздух под налягане, т.е. само "плашат гаргите" (това е метафора и не цели образно охарактеризиране на обекта) и те самите осъзнават, че нищо не могат да напряват по въпроса, ами на всичкото отгоре са засилили антирекламата си, като са я превърнали в авто-антиреклама. С две думи, и преди знаех, че Селинет не е един от най-интелигентните доставчици, но наистина не вярвах, че може да са чак толкова тъпи парчета.

 
на 13 ноември, 2007 21:03, Anonymous Анонимен каза...

Сгафили са наистина лошо. Ще го прочетат тази вечер и в моя блог.

 
на 13 ноември, 2007 21:08, Anonymous Анонимен каза...

страхотен интернет предоставят селинет, обаче явно не разбират феномена "свобода на информацията".. поне един спел-чекър да си бяха качили.. макар че не всички грешки ще им оправи.

 
на 14 ноември, 2007 00:08, Anonymous Анонимен каза...

Скромен принос от мен в борбата с вредителите ;)

http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=240641.0

 
на 14 ноември, 2007 00:31, Anonymous Анонимен каза...

Не се притеснявайте, нищо не могат да ви направят. Ако все пак пожелаете да им кажете нещо по остричко, карайте на действие.
напр. глупави действия,тъпи действия и т.н., пък нека да си търсят правата в съда. С удоволствие ще ви защитавам в съда.

 
на 14 ноември, 2007 00:39, Blogger Silvina каза...

Благодаря за всички коментари! Предполагам, че "Sellinet" ще разгледат всички отговори и мнения дотук, така че не виждам смисъл да им отговарям и аз и да пояснявам, че не могат просто така да налагат цензура. Благодаря и за предложението да ме представлявате в съда - ако се стигне до съд, ще се обърна към Вас.

 
на 14 ноември, 2007 04:37, Blogger Пончи каза...

ROFLMAO, that's epic!

 
на 14 ноември, 2007 05:11, Anonymous Анонимен каза...

Не става дума за правопис, а за манталитет. Силвина, бъдете спокойна.

 
на 14 ноември, 2007 08:36, Blogger Иван Бедров каза...

Глупаво писмо. Глупава постъпка. Ако все пак продължат с глупостите, можеш да разчиташ на подкрепа.

 
на 14 ноември, 2007 10:26, Blogger Никола Павлов каза...

Имам чувството, че писмото е писано от шестгодишното дете на управителите.

 
на 14 ноември, 2007 17:55, Anonymous Анонимен каза...

Хах, жалко за високопарния тон, с който е написано писмото, защото на пръв поглед открих 2 грешки : глАдна точка /още на 1-ва тсраница/, и точка без интервал след нея....
жалка работа

 
на 14 ноември, 2007 21:02, Anonymous Анонимен каза...

Силвина, ще те постветвам най-сериозно да преведеш писмото и да публикуваш темата на английски. След това я пусни на блога на блогърите - http://boingboing.net/

Там всички се борят задружно с такива перковци и ще видиш каква буря ще ги отвее...

 
на 14 ноември, 2007 21:51, Blogger Silvina каза...

Добра идея - ще го преведа и ще го пусна в BoingBoing. Само че ще се заема с това през уикенда, тъй като ще ми трябват повечко свободно време и усилия, за да пресъздам на английски автентичния правопис на писмото.

 
на 15 ноември, 2007 08:43, Anonymous Анонимен каза...

"...ще ми трябват повечко свободно време и усилия..."
О, напротив. Напиши думичката bulshit и си готова ;)

 
на 15 ноември, 2007 09:33, Anonymous Анонимен каза...

Виж навсякаде кадето пишат че си ги засегнала с нещо е "дУржеството" а на другите места дрУжеството" според мен това е нарочна грешка за да се измъкнат в последващ съдебен иск от теб.

 
на 15 ноември, 2007 11:42, Blogger Silvina каза...

А ако е така, аз не мога ли да подам иск срещу дУржеството?

 
на 15 ноември, 2007 11:59, Anonymous Анонимен каза...

По-идейно е да си смениш доставчика, а Селяни дот нет от своя страна да уволнят хората, които ги съветват по юридическите въпроси, за да не се излагат като кифладжии на Централна гара друг път.

 
на 15 ноември, 2007 12:22, Anonymous Анонимен каза...

Нищо не могат да ти направят. Не се притеснявай. Просто не осъзнават каква грешка са допуснали с това писмо! Аз прочетох внимателно ти какво си писала - абсолютно правилно си показала какво се е случило и те какво са направили или не са направили. Ако това, което си писала е истина (риторичен въпрос, не се съмнявам, че си написала истината) - просто няма какво да ти направят. Ти ясно си указала какво се е случило. Единственото нещо, което ти може да направиш е да им напишеш писмо с няколко думи: Добре дошли в света на отворените комуникации, когато услугата ви е скапана - имам право да го кажа на колкото хора си искам, защото съм потърпевша. Дори и да ме обезщетите по някакъв начин с приспадане на времето, в което не съм имала интернет - то няма как да ми платите моите пропуснати ползи и нерви от това, че договорената и очаквана от вас услуга не я е имало!

Живей си живота и остави некадърниците и глупаците сами да се загробят. За това вече писаха на много места и можеш да видиш какво ще им се случи на тия тикви след време, особено след писмото до теб. Има дискусия за това и в бглог ....

 
на 15 ноември, 2007 13:26, Anonymous Анонимен каза...

Ти си в правото си да пишеш в собствения си блог каквото намериш за добре. Не мога да си представя как може да се изпрати важен от юридическа стойност документ и то с толкова грешки. Предполагам никой не го прочел. За жалост фирмата само може да съжалява за постъпката си.

 
на 16 ноември, 2007 13:07, Anonymous Анонимен каза...

Ха-ха-ха! Нещастници! Това е ЛИЧНОТО ти уеб-пространство и ЛИЧНОТО ти мнение, не могат и с пръст да те пипнат смешниците от СельоНет, да не ти пука. Ако искаш да разпалиш и още хора, ти препоръчвам да се свържеш със списващия този блог - http://robstvo.wordpress.com - Нека всички се обединим и ги смажем тъпанарите! Край на подтисничеството на монополистите, нека всички се вдигнем на бунт срещу всички подобни опити за смачкване на личното мнение в тази държава!!!

 
на 16 ноември, 2007 14:43, Anonymous Анонимен каза...

Всяко прочитане на писмото вади нови правописни грешки :)

"... В случай, че не преустаВОНИТЕ и не се... ".

Тези хора ВОНЯТ...

 
на 16 ноември, 2007 17:31, Anonymous Анонимен каза...

Останах потресен от правописа! Още на "гладна точка" фалирах! :) Няма да споменавам и килограмите изпуснати запетайки и интервали...

Досега не ми оставаше време да следя блогове (преди следях няколко), но съм приятно изненадан как за има-няма 3 дни темата се е развила в целия български нет. :)

Не мога да загрея защо му е на някой, за когото преди е било писано само на едно единствено място, да рискува и в резултат на това цялата първа страница с резултати на Гугъл да е изпълнена с меко казано отрицателни мнения за него?

Да бе мирно седяло не би чудо видяло... :)

Започвам да следя казуса. Интерено ми е какво ще кажат Селинет.

 
на 17 ноември, 2007 00:18, Anonymous Анонимен каза...

Наистина голяма изцепка от страна на Селинет. В Лозенец съм и бях към тях,но откакто минах към Метролан съм доволен. Вярно,че понякога не мога да се свържа с тях на стационарния телефон,но на мобилният дори при пропуснато обаждане звънят обратно :)

 
на 17 ноември, 2007 09:26, Blogger lz3060 каза...

чета, препрочитам и умирам от кеф! имах подобни проблеми с тези селяни, макар че в началото бяха доста добри.

интересно ми е, каква е атмосферата в офисите им тези дни? горките хорица :D

 
на 18 ноември, 2007 22:36, Blogger Милко Георгиев каза...

Браво! Има живец в българското общество! Накарахте ме да се почуствам готско!

Колкото до проявената слабост от доставчика, "стават грешки" - казал таралежът и слязъл от четката за дрехи ;-)

 
на 19 ноември, 2007 09:08, Anonymous Анонимен каза...

Здравей,
разбира се, че има свобода на словото. Ти си написала своето мнение по нещата. Не съм адвокат, но разговарях с такъв по този въпрос. Ето какво ми каза той: за да твърдиш нещо, трябва да имаш доказателства. Съответно компанията, ако се е почувствала засегната, може да поиска да те съди за уронване на престижа. Тогава ТИ ще трябва да доказваш, че това, което си писала, е вярно! Но едва ли би могла да докажеш, че точно в този момент си нямала НЕТ, или, че като си се обаждала, никой не ти е вдигал. С две думи - не ги закачай, защото рискуваш да повдигнат дело, което ще се води с годни (може би) и най-вероятно ще загубиш. Друг е въпросът, че тук най-вероятно просто искат да те сплашат, едва ли ще дадат луди пари по адвокати, които ще са МНОГОКРАТНО ПОВЕЧЕ от нанесените от теб "вреди". Успех...

 
на 20 ноември, 2007 09:40, Anonymous Анонимен каза...

Силвина не се хващай на приказките, че могат да те съдят. В България не могат да осъдят хора за очевидни престъпления, а за предполагаеми евентуални щети - изключено. Ще се намерят хора, които ще ти пускат мухата на съмнението по една или друга причина, остави ги да си бръмчат...

 
на 20 ноември, 2007 09:50, Anonymous Анонимен каза...

Цитат от сайта на СЕЛИНЕТ:
При проведено от нас телефонно проучване, 94% от нашите клиенти споделиха, че биха сменили Селинет единствено в случай, че променят адреса си и Селинет не разполага с покритие в новия квартал.

Смее ли човек да ги смени... Вече всички знаем какво е станало с останалите 6% - те сигурно са в затвора.

 
на 20 ноември, 2007 10:19, Blogger Unknown каза...

Писмото, разбира се, е абсолютна тъпня и най-чудния корпоративен автогол, който съм виждал:))
Заради подобни "услуги" навремето се отказах от Евроком и сега съм на кварталния доставчик, който е доста по-добър!
Да не забравяме обаче и адвокатката, писала писмото - Десислава Каменова, тел. 0889921111. Ето информацията за нея от сайта на САК: Каменова, Десислава Красинова; Адрес: ГР. СОФИЯ, ул. “Стефан Караджа” № 11, вх. Б, ет. 4; Телефон: 9888014.
Лично аз бих избягвал услугите й, както и тези на СЕЛИНЕТ:))

 
на 21 ноември, 2007 22:25, Anonymous Анонимен каза...

Е не ни дръж в напрежение де - кога е делото?

 
на 21 ноември, 2007 22:59, Blogger Silvina каза...

Предполагам, че още се готви стратегията за това дело, тъй като аз не съм получила призовка досега. ;)

 
на 22 ноември, 2007 01:19, Anonymous Анонимен каза...

Аз си викам тя мацката гние вече в затвора осъдена по някаква бърза процедура, като особено опасен престъпник. Нали тридневният срок изтече ...
Нищо де - като ти лепнат 20 години, а на гадните ти съучастници по 19 ще ви нося цигари.:)

 
на 22 ноември, 2007 23:16, Blogger Silvina каза...

За мен шоколадови вафли, моля - не пуша.

 
на 24 ноември, 2007 00:17, Blogger ddimitrov каза...

нещастна история. и адвокатът им на тия от Селянет е некадърна и неграмотна глупачка, а явно и мениджърите на Селянет са неграмотни и некадърни селтаци, решили с покана за каквото и да е да плашат потребителите си.
дУржеството. нямаше един параграф, в който да няма допусната грешка.

срамота!
заслужават всичките им потребители да спрат да си плащат сметките и да ги изхвърлят от бизнеса.
ненавиждам некадърен бизнес.

 
на 24 ноември, 2007 17:52, Blogger Yana каза...

Здравей! Попаднах на блога ти от статията в "Капитал". Искам да те поздравя, че не си се стреснала и си се усетила да се поинтересуваш от правата си! Браво!

 
на 24 ноември, 2007 18:37, Blogger The Metal Strawberry каза...

И децата знаят, че въпросният доставчик е скапан, така че нищо ново под слънцето. Ако доставчиците можеха да съдят потребителите си за това, че са се оплакали публично от лоша услуга, аз досега щях да гния отдавна в затвора. - Тази година смених три доставчика в Лозенец и сега, да чукна на дърво, съм доволна. В процеса на безкрайната ми интернет сага съм се оплаквала много красноречиво във форума, в който членувам, но такова чудо като твоето не ми се е случило.
Хич не им се връзвай! Това са пълни глупости от всякаква гледна точка. Едва ли има съд, в която и да е нормална и не толкова нормална държава като нашата, който би седнал да се занимава с подобни дивотии.
А, да, и си смени доставчика. Аз лично препоръчвам CellNet - симпатяги са, вдигат телефона винаги и търпеливо слушат жалбите ми, дори и без да са виновни като последния път.

 
на 25 ноември, 2007 00:14, Blogger Silvina каза...

Доставчика отдавна съм сменила - още през лятото. На второ чудо като това все още не съм попаднала. :)

 
на 28 ноември, 2007 12:22, Anonymous Анонимен каза...

xaxaxa , голям смях е това писмо , трябва да го разпечатам за сина ми - да му търси грешките .
Наистина голям автогол си набутаха . Силвина не се притесняваи , виждаш колко народ сме зад теб , нищо не могат да ту направят !!!

 
на 28 ноември, 2007 13:07, Anonymous Анонимен каза...

Аз лично преди всичко като човек,ако получа такова писмо,бих отишъл лично да проверя за какво става на въпрос,а не да гадая и да си мисля за адвокати или съдилища.примерно - излишна загуба на време,и само ме остава в размисли и загадки.Едва ли ако отида на място,ще ме изядат или ще ми посегнат физически или психически :)

тук в България понятието интернет достъп може да се тълкува по доста начини,но накратко самият достъп не винаги изцяло зависи от доставчика към които сте вие,
за безпроплемен и не ограничен интернет достъп,за съжаление трябва да се ползват услуги от типа
"Оптична свързаност" - но те като цена не са 30 лева на месец

 
на 28 ноември, 2007 13:10, Anonymous Анонимен каза...

Докато все още някои типове свързаност минават през BTK БТК,и да минеш на друг доставчик е възможна поява на проблеми с интернет достъпа,а замисляла ли си се,ако у дома ползваш услугите на 2 ISP едновременно? и това е вариянт

 
на 28 ноември, 2007 13:14, Anonymous Анонимен каза...

и друго важно нещо което всички публикували мнение тука забраят,
Все още в България важи правилото,
"За всяка стока си има купувач или клиент".Когато възнамерявам да ползвам дадена услуга,предварително много подробно се осведомявам относно това какво се предлага в тази услуга,какво може и какво неможе,и какво няма и какво има,задавам въпроси ,събирам информация и чак след това решавам - :)

 
на 29 ноември, 2007 01:01, Blogger Silvina каза...

Здравейте, Stanislav,

Започвам да ви отговарям подред на коментарите.
След като някой ме предупреждава, че ще ме съди, смятам, че е нормално първо да се консултирам с поне няколко души, от които поне един-двама юристи, преди да се появя в офиса на фирмата. Освен това, не са ме поканили все още - ако го направят, ще ги посетя, защо не.
Основното ми недоволство от точно този доставчик беше от влошеното качество на услугата, но най-вече от това, че по договор те се задължават да предоставят 24-часова техническа поддръжка по телефона, а аз невинаги успявах да я получа (когато в редки случаи успявах, това беше чрез някакви телефони, дадени за контакти с отдела по продажби и със секретарката, тъй като въпросният денонощен телефон даваше или заето, или свободно винаги, когато наберях). Смятам, че когато сключи договор с фирма за дадена услуга и изпълнява своите задължения по договора (в случая - плаща си месечната такса), нормално е човек да очаква отсрещната страна също да изпълнява своите (в случая едно от тях е денонощна поддръжка по телефона). Толкова - без да се налага да прави предварителни проучвания и да гадае ще получи ли това, за което плаща или не. След като някой няма възможност да осигури дадена екстра към услугата си на дадена цена, да не обещава екстрата, клиентите няма да я очакват и изискват и няма да възникват подобни проблеми. Да не споменавам и отговорите, които получавах от екипа на фирмата, когато питах за проблемите и за възможностите да бъдат отстранени - описала съм ги в предишен пост и няма да се повтарям тук. Използвала съм услугите на още поне пет доставчика в различни точки на България, на всички се е случвало да имат проблеми със свързаността, но подобно отношение към клиента не бях срещала никъде досега.

 
на 23 декември, 2007 16:16, Anonymous Анонимен каза...

Само като прочетох, че пише "нелоялна конкуренция" ми стана ясно, че тези хора не са наясно със законите на страната.Юридически ти не си обект, който да бъде окачествен като конкурент, понеже не си интернет доставчик, което ще обезсмисли завеждането на дело.Тази фирмичка е много слаба и затова предприема такива жалки и смешни ходове.Безсилни са!

 
на 03 януари, 2008 17:18, Anonymous Анонимен каза...

И аз бих искал да изкажа мнението си.
1. Винаги имай едно на ум: пази си извлеченията за проведени разговори в края на месеца. Както и касови бележки (при плащане в касата на доставчика).
2. Когато се оплакваш, гледай да е някак по-официално, както и доказуемо къде какво се е случило. E-mail-ът е прекрасна възможност за това. Там има специфични headers, с които може да се докаже писмото от теб ли е или не. В САЩ e-mail-ът се води вид официален документ (важи в съда, ако headers са му ок).
Пази си важните писма в специална директория в пощенският ти акаунт.
3. Мисли, преди да действаш. Мери 7 пъти, действай веднъж, но така, че да не се налага да повтаряш. Сега например, ако си била при адвокат и си уверена в правотата на случая ти, попитай го какви евентуални последици би имало, ако внезапно писмото на така наречената "адвокатка" на Селинет се озове в Новините в 20.00 ч. на Канал 1, БТВ и Нова ТВ (или една от трите). И камери започнат да обикалят и снимат какво представляват трасетата на фирмата, доста след излизането на закона. Започват журналисти да задават неудобни въпроси...

Тук не мога да не посоча с пръст и основният проблем, тресящ както доставчици, така и потребители: висящите въздушни трасета. На други места (по форуми) съм защитавал тезата, че фирми, предлагащи интернет с въздушни трасета до клиента не би трябвало да имат един клиент. Еластичността на пазара това твърди. Или поне така се опитват да ни учат икономистите. Щом една услуга се дъни, нормално е да се потърси друга или заместител. Т.е. ако проблемът не се случва за пръв път, а за пореден, ти пак нямаш нет, евентуално изгорял хардуер от върнат силен волтаж при буря или токов удар (случва се често), то знаейки за качеството на услугата и оставайки на нея, ти реално си се "съгласила", че тя може и е такава (скапана).

 
на 04 януари, 2008 23:53, Blogger Silvina каза...

Интересен коментар. Има ли, обаче, смисъл да предприемам нещо в посока допълнително разгласяване на случая, ако "Селинет" не ме дадат под съд (до момента те не са го направили) и след като вече отдавна съм сменила доставчика?

 
на 05 януари, 2008 22:04, Anonymous Анонимен каза...

Не виждам особен смисъл. Важното е ти да си ок, щастлива и услугата да ти работи.
Горното го написах с цел да не оставяш кратенски прояви като на адвокатката и съотв. фирма да те тъпчат и да не знаеш какво да направиш.

 
на 06 януари, 2008 21:58, Blogger Silvina каза...

Благодаря за отговора! Надявам се да не ми се случват повече подобни неща, но ако се случат, ще се възползвам от всички дадени ми съвети.

 
на 15 януари, 2008 14:49, Blogger Топблог каза...

"СЕЛЯНЕТ"
alex Мнооого правилно го е казал :)

 
на 18 март, 2008 16:50, Anonymous Анонимен каза...

Уважаема госпожо Десислава Каменова, а какво ще стан, ако аз сезирам Вашата учителка по български език и литература от училище. Може би ще получи инфаркт, горката.

 

Публикуване на коментар

<< блог