понеделник, юни 25, 2007

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Какво ново

Отново със закъснение, накратко ще разкажа какво ново става с мен напоследък:

  • Много работа.

  • Срещи с приятели. Отдавна не бях излизала с други хора и ми се отразява много добре. :)

  • Още командировки. Една от последните ми беше до гр. Радомир, където направих някои нови снимки, напомнящи за отминалите времена, когато имаше смесени магазини с ленти на вратите и електронни игри (от които сега беше останала само табелата).

  • Този уикенд посетих изложението Автомобилен салон София 2007. Макар че нищо не разбирам от коли, това не ми пречи да им се радвам от естетическа гледна точка, да си избирам каква бих си взела, когато някой ден най-сетне се научих да карам, да ги снимам и вероятно да се излагам в коментарите си към снимките, за което всеки, който разбира повече от мен, е свободен да ме поправя. :)

  • Тази вечер ми обърнаха внимание на музиката на Kevin Johansen. От това, което чух досега, и аз съм много склонна да го препоръчвам и да си търся още негови неща.


За станалото досега - толкова. За предстоящите неща ще пиша, след като се случат. :)

Етикети: ,

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог