неделя, май 06, 2007

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Нова фотогалерия

От известно време си търсех подходящ софтуер за инсталиране на собствена фотогалерия на личния ми сайт, тъй като Flickr започна да ми става тесен. Преди няколко дни ми препоръчаха Plogger - приятна, лека и лесна за използване галерия с отворен код. Инсталацията й също е много лесна - справих се със съвсем малко помощ, и то само защото ме мързеше да попрочета малко документация. Вече можете да разгледате новата ми галерия, в която ще качвам снимките си отсега нататък. Запазвам и старата галерия във Flickr, в случай, че някой иска да погледне по-старите ми снимки.

Етикети: , ,

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог