сряда, май 10, 2006

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Горкият ми блог

Вчера, при опит да запиша промени, които бях направила в template на блога, връзката с Blogger се разпадна (вече за кой ли път). И какво беше учудването ми тази сутрин, когато отворих блога си и повече от половината sidebar липсваше! Чак ми се дорева - бях си събрала толкова много линкове там, които нямах другаде. С блогрола ще се оправя - имам всички актуални адреси от него в RSS четеца на другия ми компютър, но с линковете... :( Добре, че е archive.org - оттам изрових някаква древна версия на моя sidebar, за да не го дописвам от нулата в 7.30 сутринта. Довечера продължавам да възстановявам щетите.

Поуките:


  1. Ако държите да ползвате Blogger като платформа за блога си, копирайте всяко нещо, което напишете, и го записвайте като файл на диска си. Иначе може и да не го видите повече след някой от поредните сривове в системата.

  2. Не ползвайте Blogger, ако имате възможност за собствен хостинг.

  3. Трябва да намеря свободно време да се занимая по-сериозно с истинските блог платформи и да си пусна най-сетне един свестен блог на silvina-bg.com.

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог