сряда, април 26, 2006

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Седмица без телевизия

Още нещо интересно тази вечер открих в блога на Ясен Праматаров. Тази година България се включва в иницатива, наречена "Седмица без телевизия". Когато видях предложението да изключим телевизорите от 24 до 30 април, се замислих за това откога не съм гледала телевизия. Имах навика да следя редовно всевъзможни сериали и предавания, но приблизително от две години не съм сядала пред телевизора, гледайки екрана, без едновременно с това да правя нещо друго. А откакто се преместих в София преди около три седмици, не съм включвала телевизора дори и като фон на друга дейност - предпочитам да прекарам известно време пред компютъра, четейки блоговете на истински хора, както предлага Ясен, вместо да следя живота на измислени тв герои. Предпочитам да се видя със същите тези истински хора. По-приятно ми е да прочета книга, при което мога да си представя как изглежда разказаната от автора история, вместо някой да ми натрапва своето виждане за нея и да ме заставя да гледам в екрана в точно определен час за точно определено време. Сега установявам дори, че включеният телевизор ме дразни и ако има такъв в стаята, се спускам към копчето му за изключване. Пробвайте и вие да запълвате свободното си време с нещо различно от телевизия за седмица - ще ви хареса.

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог