вторник, април 18, 2006

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Новите банкови карти на ДСК не работят с ePay!?

Наскоро ми се наложи да сменя банковата си карта към ДСК, тъй като срокът на валидност на старата изтече. Смених я, всичко изглеждаше наред, дори ми активираха безплатно услугата за онлайн банкиране ДСК Директ, която работи добре, с изключение на късно вечер, когато "оправяли счетоводната система". Най-голямата изненада, обаче, дойде днес, когато се опитах да платя билети за WebTech чрез ePay. Както и да го въртях, не се получи. Отново прибягнах до услугите на кол центъра на ДСК, откъдето разбрах, че новите дебитни карти на ДСК не поддържат ePay и не се знаело кога ще има такава поддръжка! И никой не си направи труда да ме предупреди, когато ми даваше картата! Имайте го предвид, ако и вие ползвате услугите на тази банка, което не ви препоръчвам.

3 коментар(а):

на 19 април, 2006 12:35, Anonymous Анонимен каза...

благодаря за предупреждението. Меко казано е странно нещо ново да е с по-малко възможности от досегашните обаче това е с Бг банките :( Аз таман се чудех къде да си открия още една сметка - засега съм само в ПИБ служебно... и живо ме интересува електронната страна - според всички мнения които досега съм чул ПИБ са най-добрите - нищо че на мен не ми харесват много. Ако имаш препоръки казвай :)

 
на 20 април, 2006 09:28, Blogger Silvina каза...

ПИБ като банка ми допада най-много. Имам една лична сметка и там и съм много доволна от обслужването, но не съм ползвала електронни разплащания (освен чрез еPay с дебитната карта, издадена ми от ПИБ). Заради бюрократични причини (прекалено дълги за обясняване) не мога да си закрия сметката в ДСК все още е ще ми се налага да я ползвам като основна, но и аз съм чувала добри думи за електронното банкиране на ПИБ.

 
на 13 март, 2009 17:43, Anonymous Анонимен каза...

И аз го научих твърде късно! И много ме е яд че си избрах точно тази банка.

 

Публикуване на коментар

<< блог