понеделник, февруари 28, 2005

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Нов български сайт за анонимен e-mail

Днес ми изпратиха един линк с молба да бъде добавен в "ИнфоБорса". Тъй като сайтът от линка няма нищо общо с образованието, няма да го добавя, но ми се стори достатъчно интересен, за да го запиша тук. Cloxy.com е български сайт, от който можете да изпратите анонимен e-mail от който и да е адрес до който и да е друг. Интересна идея, макар и не нова. Остава да си оправят и английския.

5 коментар(а):

на 09 март, 2005 00:08, Blogger Stranger in strange land каза...

Здравей Силвинче, колежке! :)
За първи път пиша в блога ти, и то е от радост - видях, че четеш моя блог :)
Само че той вече се намира на адрес http://bglog.net/teri :)
Създадох безплатна блог система, която се надявам да преодолее проблемите със съществуващите :)
Ентусиазъм, какво да се прави :)
Иначе за този сайт...трябва да го видя и на мен ми пратиха инфо, но нямах време да видя:(

 
на 09 март, 2005 00:12, Blogger Stranger in strange land каза...

Нещо друго...
Не видях в Cloxy функция за проверка по байезианов филтър. Това значи, че ако спамерите го надушат...
Пък и анонимното пращане на мейл винаги ме е плашело. То дава възможност да казваш нещо, без да искаш отговор на това. Същото, като да получиш SMS с обиди...преживял съм го и аз и приятелката ми.Знам какво е.
А ако те пита от какъв мейл да се прати сайта...и не прави проверка, тогава? Аз мога да ти пратя мейл все едно идва от шефа ти и ти ще се шашнеш...

 
на 09 март, 2005 22:39, Blogger Silvina каза...

Здрасти. :) Радвам се, че и ти четеш моя блог. И благодаря за линка към твоя. Аз се чудех защо от толкова време нищо не пишеш, а ти си се преместил. Разгледах новата ти блог система и се надявам да има успех. Хубаво е, че се появяват и български аналози на Blogger и подобни. А смяташ ли да добавиш trackback?
Анонимното изпращане на SMS-и с обиди и аз съм го изпитвала на гърба си - преди около година получих flood чрез услугата на MTel e-mail-to-SMS и прекарах доста време в триене на около 170 SMS-а с еднакво съдържание. Най-забавното беше, че псувнята в тях не беше адресирана към мен, а май беше някаква грешка. :)
Cloxy не прави проверка на e-mail адреса, от който се изпраща писмото. Така че всеки би могъл да изпрати писмо от името на когото и да е.

 
на 10 март, 2005 10:35, Blogger Stranger in strange land каза...

Trackback има инсталиран, но като превеждах интерфейса на сайта го кръстих "Постоянни връзки". ще взема да го оправя :)

 
на 12 март, 2005 01:45, Blogger Silvina каза...

Да, така е по-добре. Жалко, че нямаме подходяща българска дума ("връзки" звучи по-близо до "permalink", а "проследяване" или нещо подобно най-малкото не ми се струва съвсем точно, да не говорим за "полицейската" окраска на думата. А може би един конкурс между читателите за превод на тази опция ще е добре дошъл? :))

 

Публикуване на коментар

<< блог