сряда, декември 22, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Другото ми аз :)

Ивайло току-що направи една карикатура, в която съм главен герой и която толкова ми хареса, че веднага я поствам:

Слагай LINUX!

За онези, които не ме познават лично, уточнявам, че в реалния живот не съм толкова агресивна. Може би и затова по-голямата част от Пазарджик все още работи под Windows. :)

3 коментар(а):

на 25 декември, 2004 01:25, Anonymous Анонимен каза...

Много е симпатична! Не е агресивна. Отива ти. Само косата не ти е чак толкова сресана и пригладена, иначе си приличаш;)

taralezh

 
на 25 декември, 2004 04:02, Anonymous Анонимен каза...

Стани по-агресивна, ще ти е от полза, освен това ми се вижда, че и ти си с Прозорци.

 
на 25 декември, 2004 12:48, Blogger Silvina каза...

И двамата сте прави. :) Обикновено косата ми е по-бухнала и съм с прозорци все още. Все се каня да мина на Linux, но все не остава време за всичките инсталации, прехвърляне на файлове и т.н. Може би за Нова година... :)

 

Публикуване на коментар

<< блог