неделя, юли 30, 2006

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Podcasting в четири лесни стъпки

Тази статия разказва накратко какво е podcasting и как да си направим собствена такава станция.

2 коментар(а):

на 08 август, 2006 16:49, Blogger Danyolka каза...

Силвинче, имаме нещо общо- и аз съм родена в Пловдив. Ако ти имах е-мейла, нямаше да драскам тук. Дано не ми се сърдиш, чета ти блога редовно, чакам пак нещо ново от теб.

 
на 10 август, 2006 00:13, Blogger Silvina каза...

Радвам се, че ти харесва блогът ми и благодаря, че ми писа. :) Освен че сме родени в Пловдив, имаме и още нещо общо, макар и да не е 1:1: много обичам библиотеките и прекарвам доста време там. Библиотеката в Пловдив беше любимото ми място, докато живеех там, след това и тази в Пазарджик, сега - в София. E-mail адресът ми е silvina@silvina-bg.com, в случай, че решиш да ми пишеш.

 

Публикуване на коментар

<< блог