събота, март 04, 2006

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Кой си ти?

Да не видя и аз нещо. :) Докато четях поста на Пейо, и мен ме загриза любопитството кой чете тук. Ако искате да ми отговорите на този въпрос, пишете ми коментар или mail на silvina@silvina-bg.com с няколко думи за себе си - с какво се занимавате, какви интереси имате, харесва ли ви написаното в този блог (когато се появява такова :)) и всичко друго, което бихте искали да ми кажете.

3 коментар(а):

на 05 март, 2006 19:39, Blogger Алекс каза...

аз чета

 
на 06 март, 2006 12:21, Anonymous Анонимен каза...

Me: Владимир Герджиков
Абе и аз чета, ама с коментарите нещо много сложно ми се види. 'Ко да се прави - мързелив съм :)

 
на 06 март, 2006 23:07, Anonymous Анонимен каза...

И аз чета, и аз! Не само чета, а и линквам към разни приятели, например Влади, който възхитено изчете разни интересни за професията му четива.
Благодаря за интересният блог и множеството полезни четива и от мен!

 

Публикуване на коментар

<< блог