неделя, януари 08, 2006

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Най-важното правило на маркетинга

Ако се занимавате с продажби или разпространяване на какъвто и да било нов продукт или идея, вероятно сте се питали как да привлечете клиенти. Понякога и завършилите висше образование в областта на маркетинга нямат точния отговор на въпроса: "Какво кара хората да изпробват и да харесат някой нов продукт?"

Американският маркетолог Сет Годин винаги е имал интересни идеи, при това учудващо логични и лесни за изпълнение. Днес отново попаднах на нещо подобно в блога му - серия от три поста, която дава основния отговор на въпроса по-горе, като обяснява защо потребителите не са склонни да пробват нови продукти и какво да имате предвид, за да промените мнението им: 1, 2, 3. Приложима е за всякакви продукти и услуги.

1 коментар(а):

на 28 януари, 2006 16:19, Anonymous Роза каза...

Здравей Силивина,
Прочетох " Най-важното правило на маркетинга".
Впечатлена съм.Занимавам с маркетинг от '93г. и такъв анализ не съм ползвала до сега . Ще ми е от полза.

Благодаря Роза

 

Публикуване на коментар

<< блог