събота, февруари 11, 2006

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Антиислямските карикатури

По принцип не следя новините редовно. Ако реша да го направя, попадам на нещо зловещо, жестоко или глупаво. Смятам, че и трите определения биха могли да важат за протестите на мюсюлманите в Европа срещу карикатурите на пророка Мохамед.

Вероятно хората се чустват дълбоко обидени от тези картинки, които според тях са груба подигравка с религията им. Склонна съм да проявя разбиране към това. Не съм религиозна, но и аз имам слаби места, като ако някой ме настъпи по тях, бих се засегнала. Само че не бих проявявала насилие. С това не съм съгласна в протестите на засегнатите от карикатурите. Независимо колко голяма е обидата и какво проповядва религията им, не мога да приема насилието, още повече заради няколко картинки. Всеки има право да протестира, но мирно, без да наранява околните. Това е моята причина да се присъединя към протеста на Григор и да публикувам връзка към карикатурите, които толкова ядосаха мюсюлманите. Вижте ги и преценете сами струва ли си да се раняват и убиват хора заради тях.


http://www.brusselsjournal.com/node/698

http://skender.be/supportdenmark/MohammedDrawings.jpg

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог