петък, април 22, 2005

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Най-малкият сайт на света

Бях чувала за него, но не бях го виждала досега. Това е най-малкият сайт на света - с размер 18 на 18 пиксела, в които побира картинна галерия, блог, уеб камера, списък с линкове, книга за гости...

4 коментар(а):

на 13 май, 2005 16:15, Anonymous Анонимен каза...

ебаси изгъзицата! Силвина, кво става аз съм Пешо от Камарата за Мода :)

 
на 13 май, 2005 21:06, Blogger Silvina каза...

Здрасти, Пеца, радвам се да те видя тук. :) Как са нещата при теб? Поздрави на Ива и останалите в Камарата (с изключение само на г-ца Вълева ;)).

 
на 23 май, 2005 21:01, Anonymous Анонимен каза...

аре, стига офтопик, само да ти кажа че гъ-ца Вълева и на мен ми дължи пари :)

 
на 24 май, 2005 11:03, Blogger Silvina каза...

Подозирах. Повече бих се изненадала, ако намеря човек, на когото не дължи. :)

 

Публикуване на коментар

<< блог