петък, август 05, 2005

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Обслужване на клиенти

Днес денят ми започна с приятна изненада.

Снощи, когато се прибрах вкъщи, си пуснах телевизия "Телекабел", тъй като бях поръчала в нея обява за курса на корейските гости и исках да видя как изглежда на екрана. Всичко беше наред, с изключение на една малка, но важна подробност - според обявата, курсът беше не от 8. до 12.08. (както аз я бях подала), а на 8. и 12.08.

Обявата видях след 19 ч., когато вече беше късно да търся когото и да е в офиса на "Телекабел". Затова го направих още тази сутрин, веднага след като пристигнах на работа. Да си призная, като имам предвид какво е обслужването на клиентите в голяма част от българските фирми, очаквах едва ли не да ме нахокат, задето си позволявам да им намирам кусури. Обаче останах приятно изненадана. Когато разбра за какво става дума, операторката ме свърза с особено любезен човек, който веднага откри обявата, поправи грешката, извини ми се и ми предложи още един ден безплатно излъчване като компенсация за причиненото неудобство. Наистина е приятно да попаднеш на фирма, която се грижи за това клиентите й да останат доволни от услугата, която предлага. Поздравления за "Телекабел" и дано повече фирми следват техния пример.

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог