неделя, юли 24, 2005

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Гости от Корея

След добре прекараното и полезно време на курса по предприемачество на "Junior Achievement", отново съм в Пазарджик. Две поредни недели не съм писала нищо, тази май отново ще бъде такава, защото си изчерпах запасите от вдъхновение, пишейки статия за летния конкурс на BGDev. Освен това, се занимавам най-вече с работа. Новините около Телецентъра са интересни: съвсем скоро ще бъдем локална Cisco академия, а от 8 до 12 август ще ни гостува група корейски доброволци, които ще водят безплатен курс по графичен и/или уеб дизайн, на който е поканен всеки. Освен че ще разгледат Телецентъра, ще им покажа и Пазарджик. Интересен месец август се очертава. :)

2 коментар(а):

на 04 август, 2005 19:16, Blogger Silvina каза...

Надявам се за статията. А на курса на корейците ще дойдеш ли?

 
на 05 август, 2005 09:59, Blogger Silvina каза...

Ако идваш, ще се видим - аз ще съм на работа цял ден, тъй като съм преводач на курса - гостите ще го водят на английски, а аз ще превеждам на български.

 

Публикуване на коментар

<< блог