четвъртък, юни 02, 2005

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Да гласувам или не?

Дойде времето на предизборните обещания. Червени, сини, жълти, зелени се надпреварват да ни убеждават, че ако гласуваме за тях, ще цъфнем и ще вържем (произволно избран цитат от някаква реклама, която мернах по Канал 1: "минимална заплата 270 лв. през 2006 г.", в случай, че някой е забравил прословутите 800 дни). Интересното е, че повече от всякога тази година се провежда и агитация да се гласува изобщо. Днес получих линкове към две много качествени реклами, които ни убеждават да дадем гласа си. Не за някоя определена политическа формация, а изобщо. И двете реклами са страхотни (лично на мен повече ми харесва интервюто за работа, но и презентацията я бива). Дори ми става малко тъжно, че подобни реклами се правят само около изборите, а по телевизията ежедневно се бълват коя от коя по-скучни простотии за прахове за пране и подобни. Но колкото и да харесвам тези реклами, те няма да ме убедят да гласувам на тези избори. Не вярвам нещо да успее да ме убеди. Има хора, които възразяват срещу байганьовския подход "всички са маскари", но аз не виждам в сегашните кандидати за властта някого, който доказано да не е. Омръзна ми и да избирам по-малкото зло. Затова ще се присъединя към инициативата на Индимедия и ще гласувам против. (И в случай че някой се чуди, и аз се вързах на обещанието за 800-те дни.)

3 коментар(а):

на 04 юни, 2005 18:21, Blogger Silvina каза...

Труден въпрос. Не ми иска да стане това, но съвестта ми няма да е чиста, ако знам, че с гласа си съм помогнала на поредния глупак да се издигне на място, което не заслужава.

 
на 06 юни, 2005 20:12, Blogger Silvina каза...

За второто не знаех и на мен също ми се струва много вулгарно. Но като се има предвид, че сме в България, не ме учудва. (Така де, от двама ни аз съм в България и тук се развива действието на драмата, наречена избори. ;))

 
на 15 юни, 2005 23:28, Anonymous Анонимен каза...

Аз пък викам, че гласът на негласувалата Силвина ще бъде глас на негласувалата Силвина, а не на трибуквено-четирибуквената миязма по някаква тъпа математическа формула Д'Ондт (ние в Индимедия просто си я четем като Don't). Никой не може да ти вземе нещо, което не си му дал. Ако го направи, има си дума за това. И този глас "против" е триста пъти по-тежък от хилавото "за" дето не е точно "за", ами видите ли корен от две по шест на квадрат на осем вляво било равно на БСП! Да си пазим гласовете, ще ни потрябват, когато трябва да викаме.

 

Публикуване на коментар

<< блог