петък, май 13, 2005

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

South Park и още нещо весело

Ето доказателството, че манията "Аз като човече от South Park", която тръгна из българската блогосфера от този пост на Жоро Чорбаджийски, не подмина и мен. Това е моят South Park образ, сътворен от професионален дизайнер. Почти като на снимка съм. :)

Силвина ала South Park


А тук можете да прочетете какво всъщност биха искали да напишат производителите на последния електроуред, който сте си купили, в неговото ръководство, но поради чувство за приличие са се сдържали.

4 коментар(а):

на 14 май, 2005 17:30, Blogger Silvina каза...

Благодаря за уточнението, редактирах поста. Стават такива грешки, когато цял ден съм инсталирала майкрософтски бози и пиша след това. Добре, че имаше и съответния брой федори за баланс, че иначе съвсем щях да изкукам. :)

 
на 15 май, 2005 19:12, Anonymous Анонимен каза...

Връзката към електрически уред също не работи :( , а ми стана интерестно. Винаги се чудя какво да пиша в моите документации, които пиша на работата ми.

 
на 15 май, 2005 23:02, Anonymous Анонимен каза...

Хмм сега работи :)

 
на 16 май, 2005 18:33, Blogger Silvina каза...

Радвам се, че си я видял. Ако ползваш някои идеи оттам, ще мога ли да видя ръководството, след като излезе от печат? :D

 

Публикуване на коментар

<< блог