събота, септември 04, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Gmail

Преди около час и аз се сдобих с account в Gmail благодарение на MarlboroMan. Вече можете да ми пишете и на silvina.g@gmail.com.

3 коментар(а):

на 16 септември, 2004 15:07, Blogger Silvina каза...

Мерси! Ако искаш покана, пиши ми - имам още три. :)

 
на 13 октомври, 2004 00:21, Blogger Silvina каза...

Съжалявам, но нямам повече покани за Gmail в момента. Надявам се да ми отпуснат още малко за раздаване. :)

 
на 20 октомври, 2004 20:33, Blogger Silvina каза...

OK, ако ми се появи отново опцията за раздаване на покани, ще те имам предвид. А ще разкажеш ли историята за bTV, ако не е много лична? Струва ми се, че ще бъде интересна. :)

 

Публикуване на коментар

<< блог