четвъртък, август 05, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Закриване на сайт

Напоследък не съм имала много време да чета, пиша и блогвам и това си личи - чак сега забелязвам, че Роси Димова е закрила блога си. Жалко. Винаги ми става малко тъжно, когато се закрие сайт, който съм харесвала. Почти същото е, все едно закривам мой сайт. Само веднъж досега се случи - с На кино в Пловдив. Какви спомени имам от този сайт... Как съм тичала по кината в града, понякога и на крака, за да взема програмите им и да ги публикувам преди всички... За този сайт направих и първия си фоторепортаж - от откриването на кино "Фламинго" в Пловдив. Хубаво време беше. За съжаление, тогава се наложи да се преместя в Пазарджик и закрих сайта. По-точно, превърнах го в хоби сайт с намерение да пиша по нещо за любимите си филми... и така си и остана. Тъжно е, когато човек е правил нещо със старание, с грижи и с кеф, да го остави... но понякога се налага.

1 коментар(а):

на 08 август, 2004 00:35, Blogger Emo каза...

И аз тъкмо разбрах, че го е закрила и ми стана едно тъпо. Какво да се прави..

 

Публикуване на коментар

<< блог