понеделник, август 30, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Скучен сезон

Тук съм, в случай че някой се чуди къде се губя, но нямам настроение за писане, а и нищо интересно не ми се е случвало скоро. Както всяко лято. Преди да започна да работя, лятото ми беше любимият сезон заради дългата ваканция, а сега умирам от скука точно заради нея. Нищо интересно не се случва, почти всеки е в отпуска, а аз всяка година съм сред останалите, които си остават в града поради липса на пари, а и след многото работа не си получават заплатата навреме с обяснението, че е лято, всички са в отпуски и фирмата няма приходи. Затова и не пиша - няма какво, освен да се оплаквам колко ми е жега, а нямам такива намерения.

2 коментар(а):

на 15 септември, 2004 19:55, Blogger Silvina каза...

В момента се готви сайтът на OpenFest. Още малко търпение. :)

 
на 16 септември, 2004 15:12, Blogger Silvina каза...

Хубава е, благодаря за поздрава. :) Други, които са ми любими за момента, са "Shooting Star" на Deepest Blue и "You Never Know" на Marly (не Боб Марли ;)). Напоследък много ми харесва и всичко на Anastacia, особено последните й две песни - "Left Outside Alone" и "Sick and Tired".

 

Публикуване на коментар

<< блог