четвъртък, юли 29, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Да работиш с хакери

От известно време положението на компютъра, на който набирам новините в радиото, е нетърпимо. Internet Explorer се пука по шевовете от гадини - спайуер от всякакъв вид, срещу който не помагат нито AdAware, нито Spybot Search & Destroy. Затова при вчерашната следобедна смяна инсталирах Mozilla. Тази сутрин, когато дойдох на работа, колегата ми, който не е много на "ти" с компютрите, ми се оплака от проблемите в браузъра. Аз направих shortcut за Mozilla на десктопа, обясних му, че това е резервната иконка за Интернет и му показах как да я използва. Когато си свърши работата, той доволен заяви: "Колко е хубаво и полезно да работиш с хакери". Благодаря му много за комплимента, но аз съм далече от понятието хакер все още . :) Най-малко на няколко светлинни години. :)

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог