понеделник, юли 26, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Последният клонинг на Sladur.com

Преди няколко дни в коментарите към моите приказки относно безплатните пощи Георги спомена пощата на Top.bg, както и че сайтът вече не се развива. Тогава дори не успях да го отворя. Днес установявам, че все още съществува, дори има актуални новини. :) Но това, което забелязах, беше банер на поредния нов български сайт за запознанства - Флирт4е. Такива сайтове аз не ползвам, но ми е интересно колко много станаха те у нас, както и дали печелят нещо от съществуването си. Когато посетих този и го прегледах набързо (за около пет минути), установих две неща:

1. Сайтът подорзително прилича на Sladur.com като идея и като разположение на отделните секции, дори Флирт4ето си има ICQ, подобно на сладурското. Копиране на идеи, казано накратко, без на потребителя да се предлага нещо ново и различно.
2. Никъде не успях да намеря информация за това кой е собственикът на сайта, как да го намеря по телефона или къде е офисът му. Може би удобно за него, но на мен не ми вдъхва доверие и ако съм рекламодател, не бих си дала парите на фирма, която крие всички данни за себе си, освен e-mail адреса си (като и той не дава информация за това коя фирма или лице стои зад сайта, но поне е начин за връзка с него/нея).

По графичния дизайн на сайта и по това, че банерът му е на централно място на заглавната страница на Top.bg, мога да гадая, че двата сайта имат един и същ собственик. Интересно ми е дали някой от вас, четящите блога, знае нещо повече по въпроса. Едно време бях в течение на повечето клюки относно българското Интернет пространство, но напоследък съм доста изостанала. ;)

4 коментар(а):

на 28 юли, 2004 02:49, Blogger Emo каза...

Нещо не по темата, просто изказвам лично мнение: бих посъветвал хората да опитват запонанства директно, очи в очи,а не чрез интернет с подобни сайтове. Нищо против иначе срещу собствениците на сайта и т.н., вече взех да ставам доста раздразнителен от пръкването на сайтове за запознанство - за някои инет бизнес предприемачи това изглежда най-привликателния бизнес - разчита се на човешкия инстинкт за нужда от близост - хора самотни много, но ми се струва, че специално интернет общуването е леко изкривено и опасно.

 
на 28 юли, 2004 11:30, Blogger Silvina каза...

И мен ме дразнят тези опити да се печели на гърба на самотните хора, но не съм съвсем съгласна с това, че общуването по Интернет е по-опасно от това на живо. Това може да е така, само ако общуването се ограничи само в рамките на Интернет. Лично аз съм имала много запознанства, които са започнали в Интернет, но след личната среща са прераствали в добри приятелства, а в един случай - и в нещо повече. Интересното, обаче, е, че не съм ги осъществила в сайтове за запознанства, а и не съм ги търсила нарочно - просто така се получи. Точно както и в истинския свят. Та, мисълта ми беше, че Интернет не е нито по-лош, нито по-добър - той е огледало на реалния свят. И както човек рискува, отивайки в реална агенция за запознанства, толкова и в тези сайтове. А и в реалния живот никога не бих стъпила в агенция за запознанства, за да си търся връзка с човек там. Предпочитам тези неща да се случват естествено и те се случват, когато срещнеш подходящия човек - независимо дали на улицата или в Интернет.

 
на 17 април, 2007 14:12, Anonymous Анонимен каза...

Кака, много е лесно да ги провериш - http://whois.domaintools.com/flirt4e.com :)

 
на 17 април, 2007 23:13, Blogger Silvina каза...

Благодаря за линка! Много полезен инструмент, ще го ползвам и не само в този случай. Между другото, освен че отговори на въпроса ми, този сайт ми показа и алтернативен начин за изписване на "advertising entertainment". :)
Пак между другото, отдавна се чудя как и откъде хората намират толкова стари постове в блога ми, че дори им се струват достатъчно интересни, за да коментират. Благодаря и за това. :)

 

Публикуване на коментар

<< блог