понеделник, юли 26, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Българското "здравеопазване"

Неслучайно слагам думата "здравеопазване" в кавички. За пореден път съм възмутена от български лекари, след като прочетох в сайта на вестник "Стандарт" за огромните подкупи, с които са изнудвани пациентите, за лекарската небрежност и алчност. Не казвам, че всички лекари са такива, но в около две трети от случаите, в които съм имала контакти със здравната система у нас, съм попадала на нещо подобно. При това, да чукна на дърво, все още лично на мен не ми се е налагало да търся лекар за нещо сериозно. Сред близките ми се случи само веднъж, като за да бъде излекувана жената, за която става дума, се наложи да се даде подкуп, и то от тричленно семейство с трима безработни!

Четем и слушаме кой мафиот е застрелян, къде кой е обран, а май не си даваме достатъчно сметка, че всеки ден в много от българските поликлиники и болници се извършва ужасно престъпление - търгува се със здравето и живота на хората, и то често на най-бедните. Лекари, които правят това, заслужават най-малкото затвор, с присъди, толкова строги, колкото на наркодилъри или убийци. Дано обществото не си затваря очите още дълго за подобни безобразия!

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог