петък, юли 23, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Повече поща за по-малко пари

Днес съвсем случайно разбрах, че Yahoo Mail вече са въвели безплатни пощенски кутии по 100 MB, а който желае да съхранява поща до 2 GB, можа да го направи срещу такса от 20 гущера годишно (разбира се, цената е 19.99 долара, за да изглежда още по-ниска :)). И българските сайтове за безплатна поща решиха да не се цепят от колектива. Първи бяха АБВ, които увеличиха пощенските кутии на всички свои абонати, които платиха един лев чрез SMS, от 3 на 25 MB. Наскоро на сайта се появи съобщение, че пощенските кутии на всички абонати ще бъдат увеличени на 25 MB безплатно! Хм, да видим и дали ще е вярно това, че на онези, които са платили, ще бъде предоставено още безплатно пространство. Не че ми е за левчето (аз бях една от първите, които си платиха за по-голяма кутия), но при положение, че на ден получавам по петнадесетина писма на адреса ми в АБВ, още няколко мегабайта няма да ми дойдат зле.
Приятна е тази тенденция на фона на все по-малкото неща, които остават безплатни в Интернет. Добре, че беше GMail, който всички се втурнаха да имитират, къде успешно, къде не чак толкова. Засега победител във войната за най-голямо предоставяно пространство на потребителите е AventureMail. И други пощи предлагат по 2 GB място за съхранение на писма, но тук двата гигабайта са безплатни! Кога ли ще остане време да ги тествам?
Като споменах тестване, отдавна съм нарочила за същото една малко известна, но качествена българска услуга за безплатна поща - Hotmail.bg. А днес забелязвам, че манията за повече пространство е заразила и тях - те предлагат безплатни 50 MB.

2 коментар(а):

на 23 юли, 2004 13:04, Anonymous Анонимен каза...

top.bg още от 2000-ната година от както тръгна беше с 50 mb поща. Вярно че в момента сайта не се развива, но пък беше пръв. Тогава другите даваха по половин мегабайт или максимум 2 мегабайта.


Георги

 
на 23 юли, 2004 20:53, Blogger Silvina каза...

Хм, в момента Top.bg дори не ми се отваря... Дали не е изцяло закрит? Или е нещо от моето ISP?

 

Публикуване на коментар

<< блог