петък, октомври 17, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Нещо интересно

Тази дама ме спря близо до Румънското посолство преди два дни, привечер, когато се прибирах от работа. Помоли ме да си напиша името върху дрехата й. Заговорих я и тя ми обясни, че е от Чехия и участва в арт проект, целта на който е всеки от участниците да се върне в родната си държава със сувенир от България, а тази дреха ще бъде нейният сувенир. Идеята ми се видя много интересна и помолих да я снимам, а за благодарност, че написах името си, тя ми посвири на банджо. Каза ми още, че в петък (17 октомври) от 18 ч. в подлеза до Президентството ще участва в проява, с която ще бъде закрит проектът. Не успях да намеря нищо по въпроса из Интернет, но ако имам възможност в петък вечерта, може да намина оттам и да видя дали наистина ще се случи нещо.

Заради такива работи си струва човек да се разхожда пеш из София, освен за да се раздвижи и да избегне задръстванията.

Етикети: , , , ,

2 коментар(а):

на 18 октомври, 2008 13:09, Blogger The Red Witch каза...

Какъв по-оригинален сувенир?Аз съм много впечатлена!
Какъв късмет,че си се засякла с тази жена,определено изживяването е било много позитивно:-)
Какво стана,мина ли в петък?

 
на 18 октомври, 2008 23:24, Blogger Silvina каза...

И аз много се зарадвах на срещата тогава, но за съжаление в петък не успях да посетя проявата. Надявам се да се е получила добре и да е изненадала също така приятно други хора.

 

Публикуване на коментар

<< блог