четвъртък, октомври 16, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Успех (засега)

Както казва един мой стар любимец, днес пускам търсене в Google за avtorentacar и... "гледам и не вярвам на ушите си": моят avtorentacar сайт е на първо място! Изглежда, че стратегията ми до момента е проработила успешно, остава да се надявам, че и оттук нататък ще продължа да се представям добре и че на двете заветни дати, когато се отчитат резултатите (първата от които е след 20-ина дни) все още ще заемам тази позиция. Ще ми стискате ли палци?

Етикети: , ,

4 коментар(а):

на 16 октомври, 2008 09:13, Anonymous Анонимен каза...

Здравей,
Не искам да ти убивам ентусиазма. Искам да изразя мнение с което ти можеш да не се съгласиш.
И така. Предполагам, че това което излиза на първо място е твоя сайт. Хубаво. Аз, обаче, ако търся кола под наем ще напиша в гугъл: rent a car, auto rent, но не дългото и сложно avtorentacar.
Помисли върху това.
Приятен ден и успех занапред!

 
на 16 октомври, 2008 09:53, Anonymous Анонимен каза...

@vasilev:

Хм, да, но то е за едно състезание по SEO (доста измислено, между другото) и затова се търси за тази дума... :-)

@Силвина:

На мен ми излиза на първа страница на Google с резултатите от търсенето, твоята страничка, обаче на 8-9 позиция някъде, не на първа... Да не правя нещо различно? (или ти?) :-)

Така или иначе, ти пожелавам успех!! :)

 
на 16 октомври, 2008 14:01, Blogger Silvina каза...

@vasilev: Прав е michel - и аз при нормални обстоятелства (извън състезанието) не бих оптимизирала по тази дума. :)

@michel: Явно късметът ми е бил за кратко. :) Наистина вече съм на девета позиция - Google явно не спи нощем, за разлика от мен. ;)

 
на 16 октомври, 2008 23:50, Anonymous Анонимен каза...

Хмм, не знаех. Съжалявам :)

 

Публикуване на коментар

<< блог