неделя, септември 18, 2005

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Национална камара за мода - отново

Нямах намерение да говоря прекалено много за Национална камара за мода - макар че не съм се отказала да си търся неизплатената от тях заплата по съдебен път, смятам и че няма смисъл от купища постове на тема "Какви гадове и измамници са тези". Обаче те си го просят.

Преди малко, както щастливо си сърфирах из уеб, получих SMS известие за ново писмо в Hotmail от кого мислите? Национална камара за мода - България. Веднага отворих пощенската си кутия и що да видя - бях получила доста голямо като обем писмо с два прикачени Word файла, които представляваха покана за моден семинар и регистрационна карта за участие! Ще копирам най-изненадалата ме част от поканата:

ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ: 50 лв. /петдесет лева/ без ДДС. Включва: обучение, материали, кафе паузи, работен обяд. Заплащането се осъществява по банков път в полза на Национална камара за мода-България на сметка: 107 647 25 63, банков код: 621 7 630 7, Булбанк АД – клон Пловдив.


Като чета въпросната любезна покана, изпратена и до e-mail адресите на още няколко души, които са засегнати от г-ца Вълева и активно си търсят правата, ми идват наум няколко въпроса:

1. Какво ще правим точно ние на семинар, организиран от институция, която ни дължи немалко пари и с която не сме в особено добри отношения (меко казано)?
2. Откога има практика да се изпращат покани за плащане на още суми до някого, когото вече си ощетил с доста повече от 50 лева?
3. Защо получаваме покана само за втори семинар от поредицата?
4. Какво общо имам аз с модния бранш, та се обръщат към мен като към колежка (с това обръщение започва поканата)?

Следващото, което ми идва наум, е да се смея на висок глас на поредната, меко казано, неуместна проява на госпожица Надя Вълева. И да се надявам, че този семинар няма да доведе до поредната върволица от измамени по някакъв параграф.

А ако някой има идеи защо съм получила това писмо, моля да сподели. Аз логика не виждам.

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог