понеделник, юни 28, 2004

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Ботаническата градина в Балчик

Днес съм особено ядосана от абсурдната държава, в която живеем. Още от сутринта имам разправии с чиновниците в община Пазарджик (сменям си личната карта), при които от уж въведеното обслужване на едно гише няма и помен. Вместо това, прекарах два часа в обикаляне между различни сгради и гишета, за да затворят накрая под носа ми гишето в МВР, където трябваше да си подам документите, и да ми кажат да дойда отново в 13.30! Това, разбира се, не може да стане, тъй като съм на работа, което означава, че и голяма част от утрешния ден ще загубя в опити да си сменя личната карта.

Все пак успях да се прибера вкъщи след това и да изпия едно кафе с много сметана, което донякъде ме успокои. Влязох в Интернет да хвърля едно око на блоговете, които следя, и какво да видя! От блога на Sebastianz55 научих за поредната простотия на "културния" министър Абрашев - планира се унищожаване на ботаническата градина в Балчик! Тъй като съм категорично против това, присъединявам се към инициативата за спасяване на градината. Вече гласувах на сайта gradinata.hit.bg. Надявам се инициативата да има успех.

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

<< блог