понеделник, ноември 24, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

Изгодно предложение?

Edit: Тук бях пуснала един весел спам, в който някой си г-н Смит се опитваше да ме убеди да приема някакви пари от негово име, по подобие на всеизвестните нигерийски спамъри. Смешното беше нескопосният му превод на български, очевидно машинен, заради което го и пуснах - без никакво намерение да докарвам клиентела на въпросния господин. Няколко дни след това при влизане в акаунта си забелязах, че Google смята блога ми за спамърски и предстои изтриването му, освен ако някой от техните модератори не прецени, че всъщност не съм спамър.

Чела съм в потребителски групи и форуми, че общо взето, веднъж след като някой блог в Blogger.com бъде поставен под наблюдение, каузата е загубена - рядко се случва той да бъде възстановен. За всеки случай изтривам това, което явно е подразнило някой бот и съм си направила архив на блога. Да видим какво ще стане...

Етикети: ,

9 коментар(а):

на 25 ноември, 2008 16:57, Blogger Lil каза...

Здравейте,
Хубав блог :)Считам за полезно да го следя и съм го включила в списъка си :)
Относно спам-мейлите.Странно защо в Outlook Express се получават много повече отколкот в останалите пощи.Лично аз получавам средно по 30 спама на ден и това адски ме дразни.Филтри има да,но спамът просто отива в Junk e-mails,от където отново трябва да използвам delete.Кофти,но се случва.Но иначе това е най-добрият формат за поща (мое мнение).
Поздрави и хубава вечер от мен :)

 
на 25 ноември, 2008 19:33, Blogger Silvina каза...

Май наистина спам филтрите му са по-лоши, отколкото на останалите програми за електронна поща или на уеб пощите. Аз ползвам Mozilla Thunderbird и съм много доволна, а от уеб базираните пощенски услуги любима ми е Gmail.

 
на 25 ноември, 2008 19:47, Blogger Lil каза...

Здрасти пак,
Не обичам мейлите,защото по цял ден пиша такива-свързани с двете ми работи де.Използвам си IE -така и не се харесахме с Мозилата :)

 
на 26 ноември, 2008 10:38, Blogger Silvina каза...

Жалко, че не сте си допаднали - и браузърът, и e-mail клиентът на Mozilla са доста по-сигурни, а според мен - и по-удобни - от продуктите на Microsoft, но всеки си има вкус, все пак. ;)

 
на 26 ноември, 2008 11:43, Blogger Lil каза...

Силви ,всеки е роб на навиците си.За мен XP+Microsoft си е пц навик :) Човек като свикне с нещо и работи по цял ден с едни и същи мейл продукти,ОС и браузъри малко трудно би преминал на други.Май не е до вкус(мое мнение )
Усмивки :)

 
на 26 ноември, 2008 20:30, Anonymous Анонимен каза...

Sled kato sa ti cheknali bloga kato spamerski opirash do temata na Iasen Pramatarov: http://yasen.lindeas.com/bg/book/surplus-rules
Kolkoto pove4e pravila tolkova po malko svobodi i vrati4ki na niakoi da gi naryshavat. Kakto i Iasen Pramatarov, taka i az sam na sobstven web sarvar. Daje az si napsyvah predishnia hosting i si go smenih(ne mi se tarsi temata).

Taka 4e reshenieto na problema e da ne se saobraziavash s nikoi!!! Pliyi im na tia v mordata i stiga sa ti gybili vremeto niama da jiveem po 260 - 280 godini ta da se saobraziavame s tiah!!!!

A na Lili moga da kaja 4e golemite beli ptitzi ne sa na iz4ezvane!!! Na Ohridskoto ezero gi ima kolkoto stesh, i lebedi i patki... Ot neia zavisi kam koi ste se prichisli. A sasto taka i ot neia zavisi kolko spam ste poly4ava... Ima i drygi vaprosi po koito moga da se izkaja no ne iskam da pravia WAR to4no tyka.

Silvina ako iska da prevede na kirilitza shliokavitzata, ili da ia istrie. Pri4inata e 4e sam v Ukraina i klaviatyrite sa nadpisani na ukrainski ezik.

 
на 26 ноември, 2008 23:02, Blogger Silvina каза...

Здравей, Алекс,

Няма проблем за шльокавицата - предпочитам кирилицата, но щом не е имало как иначе да пишеш, я оставям.
За собствения сървър от доста време мисля, но досега ме спираше това, че този блог съществува отдавна и вече бях го развила, още преди да си купя хостинг и домейн за личния сайт. Чашата преля обаче - когато ми остане време, се местя. Дори и да не ми изтрият този блог, ще мигрирам към такъв на мой хостинг скоро.

 
на 30 ноември, 2008 12:02, Anonymous Анонимен каза...

Здравей. Успях да прочета въпросното писмо, което си получила по мейла и искам да споделя с теб опита си. Този тип мейли са класическа форма на измама, която все още не е позната и разпространена в България, но пък в UK, а сигурно и в САЩ e широко познат и разпространен метод. С един подобен мейл се ловят "риби", които биха се хванали. Целта на упражнението е да ви накарат да предоставите някакви лични данни за себе си. Самите изманици нямат нужда от много информация от вас. И малко лична информация като име, телефон и др. е достатъчна. След като я предоставите те са достатъчно изобретателни, за да изровят за вас много повече отколкото сте предполагали. След като приключат със сибирането на информация за вас започва същинската измама. С вашите данни и представяйки се за вас си отварят сметки в други банки, кандидатстват вирутално за кредитни карти и заеми и др. и всичко е от ваше име и с вярна информация :) А след като получат от съответната банка това, за което са кандидатствали изчезват с парите от кредитната карта например, а вие оставате този, който дължи парите. Много често разбирате за това след няколко месеца и оставате повече от изненадан. А самият текст на писмото няма нищо общо с истинската им цел :) Подобен род измами са едни от най-бързите и чисти начини да изкарат бързо и безболезнено пари.

 
на 30 ноември, 2008 22:06, Blogger Silvina каза...

Е, да, ясно е, че е измама - не съм се вързала. ;) Друг вариант на подобна измама, за която съм чувала, е чрез подобни писма да се изпират пари, като ако транзакцията бъде проследена, за нея се счита отговорен получателят на парите. Чудя се как все още се намират хора, които да се хващат, но явно ги има, щом се изпращат такива писма вече толкова години...

 

Публикуване на коментар

<< блог