вторник, ноември 25, 2008

Блогът се премести! Пренасочвам...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, посетете silvina-bg.com/.

avtorentacar.bg

Дойде време да пусна и втория сайт, с който планирах да участвам в SEO състезанието avtorentacar - този път с домейн .bg и с надеждата локалният домейн да ми помогне за по-добро позициониране. Това, разбира се, не означава, че изоставям досегашния си avtorentacar сайт - ще се постарая да развивам и двата паралелно и нека по-добрият победи. :)

За незапознатите разяснявам накратко: това е състезание, участниците в което трябва да оптимизират един (или няколко) сайта така, че при търсене на ключовата дума avtorentacar в Google (поне един) техен сайт да излезе на челна позиция пред останалите резултати за същата дума. Ще има междинна награда за онзи, който се появи на челна позиция на 30 ноември 2008 г., а голямата награда печели този, който е на първо място при същото търсене в полунощ на 28 февруари 2009 г. Тепърва предстои сериозната битка, като по традиция колкото повече наближи крайният срок, толкова по-трудно става. Надявам се, че ще ми стискате палци, а който иска да ми помогне, може да постави на сайта си текстова връзка към http://avtorentacar.bg/ , която да се състои единствено от думата avtorentacar. Ако има желаещи за последното, получават благодарности от мен още отсега, а ако спечеля голямата награда, ще почерпя.

Етикети: , ,

4 коментар(а):

на 26 ноември, 2008 09:18, Anonymous Анонимен каза...

А защо, вместо да участвате в такива "състезания", не създадете наистина един хубав комерсиален сайт? Сухите тренировки са едно, а истинският дот ком бизнес е нещо доста по- различно. И доста по- доходно!

 
на 26 ноември, 2008 10:30, Blogger Lil каза...

Доър' Ден,
avtorenacar краси класацията на линковете ми.Успех ти желая Силвина и стискам здраво палци.
А за сухите тренировки: няма как да не се мине през тях.Аз лично преди да започна да правя сайтове за разни фирми,бях направила толкова много такива тренировки,че всичко ми беше като по план и нямаше начин крайният резултат да не е задоволителен за поръчителя.
Доходно си е доходно,а научаването и усъвършенстването не винаги се измерват в ценнта хартия :)

 
на 26 ноември, 2008 10:36, Blogger Silvina каза...

Апостоле, добре дошъл и при мен. :) Забавлявам се с Вашите коментари из мрежата и ето, че дойдохте и при мен.

Лили, много си права, а и както съм писала на моя avtorentacar сайт, участвам в това състезание по-скоро заради тръпката от научаването на нещо ново и за да проверя дали ще успея да преборя SEO специалистите, участващи в състезанието. Разбира се, наградата няма да ми дойде зле, но по-важно е участието. :)

 
на 26 ноември, 2008 11:02, Blogger Lil каза...

Силви,сега видях че в бързината съм пропуснала едно T в името на сайта,но линкът си ми е верен ше знаеш.И аз се забавлявам с нечии коментари,ама то това е друга бира.
Относно участието ти:всяко ново нещо е предизвикателство,което е стимул за развитие.А битката аматьори-специалиалисти винаги е много интересна и резултатите доста разнородни :)
Успех :)

 

Публикуване на коментар

<< блог